Selasa, 11 Ogos 2009

Berserahlah diri Pada Allah

Syukur diatas nikmat iman dan nikmat Islam, nikmat sihat dan nikmat masa lapang. Semoga kita semua berada di bawah naungan Taufiq, Hidayah, 'Inayah, Maghfirah. Rahmat, Peliharaan, Kasih Sayang serta Keredhaan ALLAH.




Insyaallah, aktiviti surau Haji Tuan Soh Kg Mahligai berjalan seperti biasa dengan rahmat dan izin Allah. Pada hari Jumaat 14hb Ogos 2009 bersamaan 23 Syaaban 1430H, Kelas Bacaan Yasin dan Tazkirah akan diadakan seperti biasa iaitu pada jam 3.00 petang. Kelas akan dikendalikan oleh Ustazah Zainab Zakaria dan akan dimulai dengan Solat Hajat, Solat Taubat, Bacaan Yassin, Tazkirah dan Solat Asar.
Jamuan ringan disediakan.
Semua muslimat yang tinggal di Kampung Mahligai, Melor, Alor Bakat, Pak Badol, Bunut Rendang, Kg Kolam serta kampung-kampung sekitar dijemput hadir beramai-ramai untuk sama-sama menjayakan program mingguan ini.
Bersama-samalah kita berhimpun pada hari itu untuk memohon Rahmat ALLAH, supaya ALLAH mahu mengasihani kita, supaya ALLAH Melihat kepada kita, semoga ALLAH memberi kita dari PemberianNYA dan semoga ALLAH mengampunkan dosa-dosa kita.
Ya ALLAH, YA RABB, YA RAHMAN, YA RAHIM,
YA HAYYU, YA QAYYUM, YA DZAL JALALIWAL IKRAM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan