Rabu, 19 Ogos 2009

Majlis Di Ambang Ramadhan




As-Salamu'alaikum wa Rahmatullahi wa Barakatuh wa maghfiratuh. Alhamdulillah wa asy-syukrillah di atas mikmat Iman dan Islam, yang telah melanjutkan usia kita, memberi kesihatan tubuh badan, memberi kita peluang untuk kembali bertaubat kepadaNya, sesungguhnya kepadaNYA jualah tempat kita kembali. Semoga curahan kasih sayang dan rahmatNYA ALLAH 'Azzawajalla sentiasa menyejukkan sanubari kita berserta keluarga hingga sentiasa dalam 'InayahNYA setiap saat.

Syukur alhamdulillah, dengan izin ALLAH, sempena menyambut kedatangan bulan mulia bulan Ramadhan satu majlis DI AMBANG RAMADHAN telah diadakan di surau Kg Mahligai sebagai aktiviti mingguan surau.

Majlis diisi dengan bacaan Al'Mathurat, solat sunat Dhuha, solat sunat Tasbih, Bacaan Yassin Fadhilah dan Tazqirah Ramadhan

Solat sunat Dhuha dan Solat Tasbih dipimpin oleh Ustazah Raja Zawiyah manakala Tazqirah oleh Usatazah Zainab yang dihadiri oleh penduduk-penduduk sekitar kampung berdekatan.

Terima kasih pada yang telah sudi menjayakan majlis ini, semoga Allah memberi keberkatan

Semoga kita perolehi manfaat dari nya pada zahir dan batin, di dunia dan di Akhirat. Kepada mereka yang telah menjayakan majlis ini secara langsung mahupun tidak, semoga ALLAH `Azzawajalla menyambut serta membalas nya dengan sebaik-baik ganjaran pada zahir dan batin, di dunia dan Akhirat. Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan